zde se nacházíte:
Úvod > O nás > Aktuality > V realitách je rozhodující inzerce.

V realitách je rozhodující inzerce.

29.04.2013

„Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu,“ tento a mnoho dalších trefných názorů vyřkl Henry Ford, americký průkopník automobilového průmyslu. Otázkou je, proč se jím tak málo firem i v realitním byznysu řídí?

Vždyť každý druhý je největším hráčem na trhu, nabízí nejvyšší provizi pro makléře či nejkvalitnější služby. Těch „nej“ je zkrátka mnoho. Proč většina realitních kanceláří shání nemovitosti prostřednictvím „stahovačů“ soukromých zakázek z trhu? Vždyť co je pro jejich klienta nejdůležitější? Přeci aby jejich realitka byla vidět.

„Pověsit“ zakázku na internet si může každý nabízející sám, na to nemusí najímat zprostředkovatele. Tento argument jako mantru opakuje řada klientů a my se domníváme, že právem!
Moderní realitní kancelář by v dnešní době měla kombinovat prezentaci zakázek ve formě tištěné a internetové inzerce.

Žádné anonymní a podloudné inzeráty. Pokud provozuje svoji činnost dlouhodobě a precizně, tak se přece nemusí bát podepsat pod svůj inzerát. Na název a značku by měl být každý hrdý. Leckdy v dobrém slova smyslu bojujeme s klienty, kteří dostali do schránky leták, kde přímý zájemce hledá byt či RD v této lokalitě. Naivně se domnívají, že ten, kdo v dnešní době hledá nemovitost, si dá tu práci s tiskem a roznosem několika tisíc letáků či nechá otisknout soukromý inzerát do novin

. Vždyť na jednom z nejnavštěvovanějších serverů nalezne ke dvěma stům tisícům nabídek nemovitostí. Stačí jenom kliknout.
Oblíbeným marketingovým nástrojem jsou vlastní magazíny vydávané tou či onou realitní kanceláří.

Základním kamenem úrazu je problematická distribuce, kdy se výtisk dostane k velmi omezenému množství příjemců. Nejlépe z nepřehledné inzertní škály možností vychází nezávislé, zdarma šířené realitní časopisy, které naleznete ve velmi široké síti distribučních míst. I vy si je rádi na benzínce či poště vezmete.