zde se nacházíte:
Úvod > Naše služby > Jak postupovat

Jak postupovat

Pokud máte zájem při podeji/pronájmu Vaší nemovitosti využít služeb realitní kanceláře OMEGA REALITY, uvádíme zde postup jakým bude zakázka zpracována a jaké služby jsou naší společností nabízeny.

  • Prohlídka nemovitosti (před zařazením do nabídky)
    Abychom mohli fundovaně určit cenu nemovitosti, která je nám nabídnuta, musí zástupce naší společnosti daný objekt osobně navštívit.
    Na místě jsme schopni určit přesnou částku, za kterou lze nemovitost prodat či pronajmout. Pokud dáte na naše doporučení, lze garantovat úspěšnou realizaci.
  • Zajištění podkladů
    Prvořadým úkolem naší společnosti je zajištění veškeré dokumentace k zakázce. Jedná se zejména o podklady osvědčující právní vztah klienta k nemovitosti, na jehož základě, může daný objekt prodávat, příp. pronajímat. Samozřejmostí je zajištění výpisu z listu vlastnictví, snímků z katastrální mapy či nabývacího titulu.
  • Zprostředkovatelská smlouva      
    Každý solidní zprostředkovatel, který investuje do propagace nemovitosti a jejich prohlídek své finanční prostředky, uzavírá s klientem smlouvu o zprostředkování. Existují dva způsoby spolupráce mezi realitní kanceláří a klientem.
    1. Nevýhradní smlouva: nabízející má možnost svou nemovitost prodat/pronajmout  sám, či prostřednictvím neomezeného množství realitních společností. V tomto případě se může nemovitost objevit na realitním trhu vícekrát, obvykle s různými informacemi i cenami. To může v očích potencionálního zájemce vypadat neseriózně a ztratí proto o nabízenou nemovitost zájem. V případě nevýhradní smlouvy nabízí OMEGA REALITY nemovitost prostřednictvím internetu, nikoliv inzercí v realitních časopisech.
    2. Výhradní smlouva: nabízející poskytuje na prodej/pronájem své nemovitosti exkluzivitu pro jediného zprostředkovatele (realitní kancelář). V případě OMEGA REALITY má tímto zajištěn kompletní realitní servis (více viz prodej/pronájem), garantovanou inzerci v realitních časopisech a na internetových serverech. Jako bonus nabízíme vypracování úředního odhadu, daňového přiznání k dani z nemovitosti a převod energetických médií ZDARMA.
  • Vyhledání zájemce      
    Disponujeme na zakázku vyvinutým informačním systémem (CRM) ORIS, který eviduje veškerou přijatou poptávku po nemovitostech. Prvním krokem při vyhledávání klienta je párování poptávky z tohoto systému se zakázkou. Dalším krokem je inzerce na internetu a v realitních časopisech. Po vyhledání klienta následuje sjednání prohlídky, u které je makléř OMEGA REALITY vždy osobně přítomen.
    Vyhledáním zájemce o koupi/pronájem celá transakce v podstatě začíná. Realitní kancelář musí umět zkorigovat požadavky účastníků. Bezpodmínečně nutná je přítomnost právníka, který je ve společnosti OMEGA REALITY klientům neustále k dispozici. Jednání mezi stranami musí logickou cestou vyústit v podpis příslušné smlouvy. Zástupce naší společnosti je přítomen každému jednání.
  • Podpis smluvních dokumentů      
    Smluvní dokumenty jsou zpracovány právníkem naší společnosti, který za jejich bezchybnost nese plnou odpovědnost. Účastníci smlouvy mají dostatek času na jejich prostudování a případnou konzultaci. Samozřejmostí je i přítomnost našeho zástupce při podpisu příslušných dokumentů a smluv. K veškerým jednáním a konzultacím jsou k dispozici jednací místnosti v sídle společnosti.
  • Předání nemovitosti      
    Z laického pohledu poměrně jednoduchý úkon. Obchodník zodpovědný za danou zakázku se účastní předání nemovitosti. Je přítomen při zápisu stavu měřidel energetických médií a je nápomocen při řešení případných sporů. Zajistíme převod energetických médií u příslušných dodavatelů.

Pokud se obrátíte na společnost OMEGA REALITY, nebudete zklamáni!

Reference našich klientů

Poděkování paní Ing. Remmer za zprostředkování pronájmu bytu

Dobrý den!

 

Děkuji moc, mám to (převod elektřiny a předpis záloh s v.s.)

 

Moc bych chtěla poděkovat celé Váše kanceláře za to, že jste vybrali nás jako nájemce bytu...